28 Eylül 2014 Pazar

MAVİ


21. ... 25. Kısımlar

Yıkar, geçer iş makinesi değil mi? Yeni bina yapmak için. Ya da araziyi temizlemek düzeltmek için içine girmelidir. İnsanlarda bu şekilde hayatlarına devam ederler. Ben: Sevgiyi tek bir kişiye yüklememeli insan onu anladım. Olaylar kötü olarak seni etkiler. Al ver, sen beni yen. Bir tür tekerlemeydi galiba? Küstüm yendim barıştım. Bunlar davranışlarımız. Ama hayır, duygulardan sonra edinildi. Boş'anma; bende boş ne yapacağı bilinmeyen ve boş bir alanı olan anlıyorum. Ama alan anma imiş. Peki neden boşanır insanlar? Sevgini çözemeden evlendin değil mi? Hayır ya da evet. Ne fark eder? Demek istediğim şu neden sadece evlilikler de boş'anma var. Peki boş'anma olacaksa, neden melek gelir dünyaya? Bilinmez değil mi? Onu düşünen var. Ya da yok? Ama hali tavrı sizin yaptığını çektiği gösterir. Neyse! Demek istediğim; diğer kişiler sadece başlar değil mi? İşlerini, kişileri, olayları, kendini. Bende boşladım. Hem işlerimi, hemde kendimi. Neden acaba? Zamanıma ayak uyduramıyorum. Ya da tam tersi? Kaderime kafa tutuyorum. 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder