25 Eylül 2014 Perşembe

BORDO


77. ... 80. Kısımlar

Meleğin senin doğrularının ya da yanlışlarının zararını görmek zorunda değil. Bir; İnciyi bırakmayacağım. O benim yarınım. İki; sen, biz gibi kelimeleri bir kenara bırakacağım. Üç; bana güçlü olmak için ne gerekirse yapacağım. Bırakıp! Zamanın beni sarmasını sağlayacağım. Gerekirse Kara olabilirim. Ama altmış yaşında işi gücü olmayan, ikiz siz bir Canan istemiyorum. Harika plan. Yaşamaya başlamak nasıl olacak? İyi olacak! Zamanın sürprizi yoksa. Entrika beni bekleniyorsa. ''Herkesi'' diyor mantığım. Doğru! Herkesin bir çalışma planı vardır. Yani? Geleceğe dair planları. Güzel olacak! Gelenler gidenler bilinse. Seçimler doğru yapılsa. Vicdan çalışmasa. İyi bir başlangıçla mutlu bir son olsa. Herkes nefsiyle değil! Nefesiyle ulaşsa. O istediği maviliğe.  Enlere ulaşmak isteriz. Neden? Yetiştirilme değil sorun. Yitirilen duygular, davranışlar. Zamanda yitip gidiyor. Hatırlatmak istedim. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder