27 Mart 2013 Çarşamba

Üçüncü Hikayem



  • 141. Bölüm


Tamam ben sana yemek hazırlayayım dedi
Derin ama ben yiyemeyeceğim ona göre
Sadece sana eşlik ederim tamam mı yemek
İçin her şey var mutfakta gördüm az önce
Sende ısınmamız için odun topla biraz olur
Mu dedi Derin bu sayede az önce 
Yaşadıklarını unutmak için zaman kazandığını 
Sanıyordu ama aklında bir köşede bunu 
Devrim'e söylesem mi acaba diyordu aman 
Sakın yapmayım bunu yoksa Fatih'i öldürür 
Devrim ama Selçuk ağabeye söyleyeyim ben 
Bunu dedi ve yemek hazırladıktan sonra Selçuk 
Ağabeyini aradı ve ona durumu açıkladı ardından 
Dikkatli olmasını söyledi çok endişelendiğini de 
Eklemeyi unutmadı nerede acaba ağabey nerede 
İse bul demeyeceğim ama yurt dışında olmadığı 
Kesin ya sinir her şeyi alt üst etti dedi Selçuk da 
Tamam sen sakin ol ben her şeyi hallederim sen 
Kafana takma bunları fazla dedi ve telefonu 
Kapattı tamam da sakin olmak çok kolaymış gibi 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder