12 Mart 2013 Salı

Üçüncü Hikayem



  • 95. Bölüm 


Derin uyandı ama odadan çıkabileceğini 
Hiç sanmıyordu çünkü az da olsa izler 
Vardı vücudunda bu gün geçer inşallah 
Dedi içinden Selim'i bir daha görmek 
İstemiyorum planı uygulamaya geçir
Demesem de olur dedi ve Selim'in 
Buradan gitmesini istiyorum dedi o anda 
Selim içeri girdi benimle ilgili mi düşünce
Kuruyordun Derinde evet dedi seni burada 
Görmek istemediğimi söylüyordum aklıma 
Dedi lütfen git beni hastahaneden eve 
Çıkarınca dedi Derin ve o yaptığım planı 
Uygulamak istemiyorum artık çünkü sen 
Gideceksin dedi Selim yavaş yavaş Derine 
Doğru yaklaşıyordu ve yanında bitiverdi 
Selim tamam sen nasıl istersen karam sadece 
Sen üzülme yeter dedi bu arada dedi ve 
Önündeki 6 günü anlattı Derine ne dedi Derin 
Tamam plan iptal ama yanımda kal olur mu 
Her zaman için dedi yoksa ben dayanamam  

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder