27 Mart 2013 Çarşamba

Üçüncü Hikayem



  • 140. Bölüm


Telefonu kapatacakken bir ses geldi
Hayır sakın tamam dediğini yapacağım 
Ama iki hafta sonra ağabeyine söyle o 
Anlar dedi ve telefonu kapattı Derin ah 
Şimdi ne yapacağım ben demeyi de 
Geride bırakmadı sakin sakin içeri geçti
Devrim kimdi o dedi Derinde liseden bir
Arkadaş sen tanımazsın ne yapacağız 
Burada söyler misin bana Devrim biraz 
Dağ havası alırız fena mı dedi bir mesaj 
Geldi Derin'in telefonuna Derin buna 
Bakmak ve cevap vermek zorundayım 
Kusura bakma dedi ve tekrar mutfağa 
Gitti mesajın kimden geldiğine adı gibi
Emindi Fatihten geliyordu ve şu an 
Yanında o çocuk var biliyorum onun 
İçin iki hafta beklerim ama sakın beni
Hafife alma bu buluşma gerçekleşecek 
Diyordu mesajda Derinde tamam benim 
Başımın belası dedi ve mutfaktan çıktı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder