19 Mart 2013 Salı

Üçüncü Hikayem



  • 116. Bölüm 



Seviyordum ama aramızda hep 
Sen vardın hep sonra ben ona 
Ben seni seviyorum dedim o da 
Bana seninle sadece ''kardeş''
Olduğunu yıllardır seni bırakmaya 
Çalıştığını ama bir türlü yapamadığını 
Bir sebebinin olmadığını söyledi ama 
Şimdi benim geldiğimi ve her şeyin 
Değiştiğini söyledi bende o sevinçle 
Tamam dedim dedi ve ilişkimiz başladı
Taki senin hastalanıp hastahaneye 
Yatana kadar her şey normaldi o gün 
Bana ne dersin gideyim mi dedi hatta 
Sende gel dedi ve beraber seni görmek 
İçin buraya geldik ne oldu o gün onu 
Merak ediyorum çünkü o gün akşam 
Senin Selçuk ağabeyin yaka paça 
Fatih'i bir yerlere götürdü o günden 
Sonra görmedim dedi Ayşe ve şimdi 
Seninle konuştuktan sonra onun yanına 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder