20 Mart 2013 Çarşamba

Üçüncü Hikayem



  • 118. Bölüm 


Görelim Fatih beye ne demeli ''kardeş''
Demiş bana hadi oradan sen beni 
İstedin mi de birde bana söyleniyorsun 
Tamam doğru kardeş gibiydik ama 
Zaten onu anladığım an bitti bende 
Sende ise yıllar önce bitmiş baksana 
Sinir kız ne diyor dedi Derin ve sakin
Olmak adına ayakta durmalıydı yat yat 
Nereye kadar dedi içinden ve kalktı 
Yataktan sonra odanın kendini 
Boğduğunu anladı ve çıkışa yöneldi
Kapıyı açtı Devrim'i karşısında gördü
Tabi yanında Selimde vardı Selim'e 
Ayşe gitti mi dedi Derin Selimde evet 
Az önce çıktı yoksa senin yanında mıydı 
Dedi Derinde evet dedi neyse diyede 
Ekledi ben biraz hastahane bahçesinde 
Dolaşabilir miyim Selim diye söyledi 
Selim olur ama benim işim var seninde 
Yalnız çıkmanı istemiyorum dedi Devrim 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder