23 Mart 2013 Cumartesi

Üçüncü Hikayem



  • 131. Bölüm 


Var dedi Devrim sen uyuyabilirsin 
Diye ilave etti tamam o zaman ben 
Uyuyorum o zaman dedi Derin ve 
Sadece gözleri kapattı o günlerden 
Birine döndü Fatih okulda Ayşe ile
Yürüyordu ama o da ne el ele 
Tutuşmuşlardı Derin o an hemen 
Uyanmak istedi ama yapamıyordu 
Yanlarına gidip hesapta sormuyordu
Demek ki ben bunları daha önce 
Gördüm ama bir şey yapmadım öyle 
Mi ... bir küfür savurdu kendisine ve 
Anısına geri döndü ne oluyor demeye 
Kalmadı anı değişti Devrim tam 
Karşısında kendisine bir şeyler anlatmak 
İçin uğraşıyordu ama telefonu çaldı ve 
Gitti giderken de ben seni seviyorum dedi
Derin ben bu aklı istemiyorum dedi içinden 
Çünkü Fatih ona ne yapmıştı Devrim ne 
Yapmamıştı bunu tartmak için uğraşmamıştı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder