3 Nisan 2017 Pazartesi

KALBİM SESSİZ KALDI


00 01. kısım

Var yok savaşı değil

Yaşama tutunabilme 
Açıkta kalmama
Korkmama iç güdüsü  


Herkesi korkutmadan; kendini onlara gösterdiğine göre, işimize devam edebiliriz miyiz? Evet ya da hayır gibi, kısa cevapları kabul etmiyor bünyeler! Bir gerçek var ki? Yazılmaya, okunmaya karşı çıkılan... Yeni bir seri ile karşınızdayım!   

Dayanağım, insanlığa olan Savaşım oldu. Güle olan kanlı tutkum oldu. Ben; gülümsemeyecek olmam, ama? Okuyanlara; tebessüm savaşı verdirmem, senin ardından manidarlığın olsun. Ki; kişiliğimde Turna dedim, kendime. Senden daha rahat, vazgeçmek içindir... Benim hayatım, bir gölge ile bitemez! Gölgeler kayıp olur, suret kalır geride. Yeni bir beden aldım, mahlukat gibi! Bir yandan Turna'yım; kimsesizliği işleyeceğim, bir yandan?  Kişilere olan bağımı, insanlıkla ödeyeceğim. 




Kara İnci Gül Savaş 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder