13 Nisan 2017 Perşembe

KALBİM EGEDE KALDI


00 08

Yolumuz ömrümüz,

Bir arada yaşayabilmektir gayemiz.

Kardeşçe sıkılmadan, araya araya! 

Ben burada dururken! Destina yazmış bir yazar, onu nasıl bulduğumu? Geri sayarım sana, ama! Asıl konu, sensin şu an...

Ben kişilere başkalaşımı anlatmaya başlamışken? Nasıl oldu da kişileri sayıp sevmeyi unuttum anlamadım!

Ama pencereler açıktı. Senin rüzgarın bana gelmiştir. En azından kalbinim melodisi... İlk önce kişilerden değil, onların kelimelerinden başlayacağız korkma! 
''Ben sana başkalaşım yaptırmam seni zorlamam'' dedi bir Gölge. Haklıydı! Bir kişiyi tanımak için, ortamına girmek yeterliydi. ''Ayrıca kalbi'' dediği an? Zaten kelimeleri kişilerin önünde yol olur. Kalbi için, özellikle yazarsa hemde... 
Ki; ben özel kişilere kişiliğimde yer veririm. Ya başkalaşım, ya maniple fark etmez! Özelliğimden, engelimden dolayı! Bunu kabul etmeyen, bir bünyem var ama? Güven meselesi bu, sensin güvenin duyguların yolu yazar... Ceyda'm merhaba, hayatıma merhaba kalbine ışığına!  

GÜL SAVAŞ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder