21 Nisan 2013 Pazar

Üçüncü Hikayem



  • 220. Bölüm 


Kararlaştırmışlardı nereye gidiyorsun sen öyle 
Dedi Devrim bana açıklama yapacaksın dedi
Karıma ne oluyor diye söyleyeceksin bana 
Derin hayır lütfen Devrim gitmesine izin ver 
Diyemeden bayıldı Selim ben bunun olacağını 
Biliyordum Derin bunları kaldıramadı dedi
Devrim hemen hastahaneye götürelim bebekte 
Önemli biliyorsun dedi Selimde hayır gitmemize 
Gerek yok yalnız bir bir buçuk ay uyur şimdi 
Dedi ve bunu dayanman gerek dedi Devrimde 
Dayanırım ben dedi Derin bir buçuk ay uyuyunca 
Selim'in bebeği aldırtma işi de yattı Derin zaten 
Buna izin vermezdi ki dedi Selim bir ay sonra 
Aileleri gelmişti ama Derin'in uyuduğunu ve üstüne 
Üstlük hamile olduğunu öğrenince sevinmeden 
Üzülmüşlerdi Devrim her saat Derin'in nefeslerini
Dinliyordu yanından ayrılmadan Derin'in karnı her 
Geçen gün büyüyordu iki buçuk aylık hamileydi
Selimde her hafta geliyordu yanına bir şey oldu mu 
Diye bir gün gözlerini açtı Derin hastahane odasında 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder