21 Nisan 2013 Pazar

Üçüncü Hikayem



  • 216.Bölüm 


Yaramaz seni ben ailemizi arayacağım 
Ve bir ay sonra gelsinler diye dedi 
Devrim tamam ama hiç bir şey söyleme 
Tama dedi Devrim annesini aradı anne 
Bir ay sonra gelseniz ben karıma 
Doyamadım da dedi Aslıda tamam 
Oğlum gelinime iyi bak dedi telefonu 
Kapattı tamam anne üçüne de iyi 
Bakarım dedi Derin sen ikiz olsun istiyorsun 
Galiba dedi Devrimde evet hayatım bakarsın 
Olur ne güzel olur bir kız bir erkek dedi ve 
Şimdi çorba yemeği bırakacaksın ya da ben 
Sana yapacağım taze taze dedi Devrim olur 
Buna hayır demem bak dedi Derin ve evin 
Yolunu tuttular Derin zorlanarak eve geldi
Ve kendini lavaboya attı kapıyı kilitlemeyi 
Unuttuğu için Devrim hemen arkasından yanına 
Geldi ve o şeyi gördü kanla birlikte içinde ne 
Var ne yoksa çıkarmıştı Derin Devrim lütfen çık 
Dışarı dedi Derin Devrimde Derin'in dediğini yaptı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder