28 Nisan 2013 Pazar

Üçüncü Hikayem



  • 237. Bölüm 


Der gibi baktı tamam dedim bende 
Sonunda öleceğim zaten umurumda 
Değil ama bunlar son bir haftadır 
Beynimde dönüp duruyorlar boş ver
Diyorum ama olmuyor sadece sana 
Açılmak istedim Selim anlıyor musun 
Beni dedi Derin anlıyorum dedi Selim 
Bak sana iyi gelecek bir şey biliyorum 
Ama sakın kocana söyleme olur mu 
Beni öldürür yoksa şimdi seni çakır 
Keyif haline sokacağız Derin bir an 
Durdu ama sonra yıllardır yapmamıştı 
Bunu tamam dedi ve hadi ver dedi 
Bitki çayları ile sarhoş oluyorlardı anne 
Kız on birinci bardağı da bitirince oh 
Dedi Derin dili uyuşmaya başlamıştı 
Ama tam anlamıyla sarhoş değildi 
Şimdi beni eve götür dedi Derin Selim'e 
Selimde tamam dedi ve yarım saat içinde 
Eve gelmişlerdi sen gidebilirsin dedi Derin 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder