31 Ocak 2016 Pazar

KARDELEN


09 01 Kısım

Anlamları farklı olsa da, geleceğe geçmişin iziyle değil! Karşıdaki sevdiğinin yansımasıyla, gitmeni sağlar. Sağlamlaştırmak önemlidir, hayata bir iz bırakmak. ''Bende varım'' demek, çift olarak yapılabilecek bir hareket midir? Galiba; evet yapılıyorsa? Teklik, çiftlik önemli değildir ki! Yaşama birlikte, beraberce tutuna bilmekte...  Gördün mü? Bak! Tutuklunun, tutunmanın, farklı cümleleri. Biz birbirimizi aramadık, kader getirdi. ''Ah o anı geri mi getirsem'' daha farklı mı tanışsak? Ama, yok! Talih kuşum, yansıma mı getirdi bana! Sevdiğim isimleri, ona ben verdim! Sevgilimde, benimsemede, seçimlerimden... ''Keşke bazen'' diye, ayrılmadım. Tahmin talih her ikisi de, aynı kapıya çıkmasa da? Aynı kapıya sürüklüyor insanları... Neden oldu, melek olmasaydım?  

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder