29 Ocak 2016 Cuma

KARDELEN


07 01 Kısım

Tutuklum olarak, kal! Ama bana mahkum değilsin! Ben köle yapamam, sıkmam seni. İstemem, böyle bir eylemi. Hayatın sıkmasını, bilirim. Kişileri sıkmamayı tercih ederim. Sen bana, ben sana tutunalım yeter. Tutulabiliriz de; aynı anlam değilse de, benzerler... Hayat bir anı, anıyı, geri verse? Bunu istemezdik belki, ama? Kader bizi; herkesi, birbirine olaylar nedeniyle bağlıyor. Sonuçta ''çık'' desek bile? Kader çıkartana kadar, zaman üzerimizden TIR misali geçebilir...  Evvel; senden önce, senden sonra. Tamam, ama? Yarımdan kalan, bir defterle başlanıldığını unutma... Ardını düşünmeden, bir şey yapma. Yapmamı isteme! Yarımdan; yarim, yarınım oldun. Ziyan mı ettim? Olan var mı, yok mu? Bilmem, ama! Konuşulması gereken; konular kavramlar olgular vardır, insanlar arasında... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder