22 Ocak 2016 Cuma

KARDELEN


01 00 Kısım

Arkaya değil belki, ama? Önüne bakarken, yollarını seçmeli.  İyi görmek istersen, öyle görürsün hayatı. Seçimlerinde iyilikten yana olur. Ancak her durumun iki sonucu vardır. Kötülüğü de unutma bu yaşamda. Dikkat et bütünlüğüne, yaşamın olgularına her şeye. Kurgu gerçek hayattan alınma diye, boşuna dememişler. Haklılar, ama? Ben ne kahinim, ne de başka bir statüye sahibim... Ben kurgumu yazarken, içten dilekte bulunmuşum. Ama bunların olacağını bilseydim, yazmazdım. Devam etmeye iten ne oldu? Bilmiyorum, ama! Yaşama bir an katmak gibiydi, yazmak. Ancak artık dayanmıyor ruhum, yazdıklarımın yaşanmasına. Altı kurgu varmış yaşamda, haklı olabilirler. Yüz sayarsın, yüz birincide olur. Aynı o hesap yaşamdaki olguların, gerçekleşme oranı. Kusurlarım için, özür dilememe iyim. Ancak özür dilerim bu kadar hastalık yazdığım... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder