27 Ocak 2016 Çarşamba

KARDELEN


05 00. Kısımlar

Kabul etsen de, etmesen de? Çünkü içerideki ben sayesinde, girmedin içeriye. Hayatın olguları; kaderin, olayları seni bana... Beni sana mahkum etti ki, doğru yanlış bir karar verilmiş sonuçta! Hayat bu böyle devam eder. Buyum, böyleyim her şey şekilleriyle devam eder. Mesela; on ikinci ev, kavramı var! Bu aralar beni oradan al. Nedendir bilinmez çevrende düşmanlık var deniliyor? Haklı olabilirler, ama! Öfkemi de, bu evin içinde bana karşı kullanacaklarmış. Olaylar ne kadar karmaşık olursa olsun? Siz ruhumun derinliklerine inip, nefeslere dokunamazsınız. Heyecan ve minimum duygu beni kıramaz. Mazoşist için, daha fazlası gerek. Hayatta değişikliklere yol açan kavramlar var. Tamam, Ama! Bir kulağımızdan giriyor, diğerinden çıkıyor çoğu zaman. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder