28 Ağustos 2014 Perşembe

HUZURLU BİR YAŞAM


Özel Bölüm 2


Hemen annesinin yanına gitti. Oğlum canım dedi Duru. Ardından planlarını anlattı. Tamam anne! Semih dayı diyorum artık. Irmak ablam anlattı dedi. Tamam ben şimdi gidiyorum. Bir tanem! Üç hafta sonra konuşuruz dedi ve otelden ayrıldı. Gökhan sadece Durusunun gidişini seyretti. Ne oluyor dedi oğluna. Ege sadece ağlıyordu çünkü. Bir şey olmuyor baba. Annem iş dolayısıyla üç ay yok burada. Bende biraz bu yüzden kızdım anneme dedi. Ardından üç hafta bu şekilde geçti. Irmak Devran'a ben Egeyi almaya gidiyorum aşkım dedi. Ardından evden çıktı. Baba abartma sadece seninle konuşmak istemiyor dedi Zaten konuşamaz ya diye geçirdi içinden! Neden ki dedi? Irmak ben geldim Ege dedi kapıdan. Aşkım dedi. Ağlamaya başladı Ege. Aşkım o iyi hem haberi sen vereceksin ona dedi. Evet ya dedi Ege! Aşkım hadi uçak dedi Devran. Sen dedi Gökhan. Ben kimim? Seni ilgilendirmez! Ege hadi paşa dedi Devran. Ardından evden çıktılar. Gökhan hızlı bir şekilde takip etti onları. Dört saatin sonunda! Tekerlekli sandalyede Durunun Okan'ın yanında olduğunu gördüğünde? Neler oluyor dedi yüksek sesle? Mevsimim sadece dedi. Her şeyi anlattı. Ağabeyim ağabeyin mi? Dayım dedi Ege. Evet ben sadece yardım istedim Okan'dan. O da kabul etti. Senin şimdi değil.  

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder