1 Ağustos 2014 Cuma

HUZURLU BİR YAŞAM

197. ... 201. Bölümler

Mutlu bir şekilde oğluna bir kez daha sarıldı. Kaan senin burada ne işin var dedi Yener. Doktorumuzu ziyarete geldim dedi Kaan. Sen o Berk miydin? Sağ ol dedi. Ancak; bu kadar değişmen? Gökhan tarafından iyi karşılanmaz dediği an? Gökhan kendinden bahsedildiğini anlayınca. Bir dakika dedi. Ardından Berk'e baktı. Kıskanmadı. Ama bu ne dedi? Hadi siz beni odamda bekleyin. Ege sende teyzenin yanına git. Demir amcan inmiştir. Dediği an? Dayısı dedi Duru. Ben gidiyorum baba. Ama seninle kalacağım bir hafta sonra dedi Duru. Ege: evet o bir hafta Irmakla geçireceğim. Bu Irmak'ın babası Tarık olmasın dedi Duru. Evet Dolunay annesi. Siz tanıyor musunuz onu? Çok güzel ama değil mi? Dedi Ege. Ege hadi ama dedi Duru. Tamam dedi odadan çıktı Ege. Yener ve Kaan'da çıktı. Birazdan hemşire gelir. Ben çıkıyorum işlemleri halledeyim dedi Berk. O da çıktı. Sen neden çıkmıyorsun dedi Duru. Gökhan sevdiğim kadının yanında durmak. Beni sevindiriyor ama dedi. Ama diye sordu 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder