22 Ağustos 2014 Cuma

HUZURLU BİR YAŞAM


240. Bölüm 


Irmak yarın gelir. Dolunay ablanı bilirsin. Sıkmaz yani onu. Ama, tamam. Devran ya da Yavuz mudur kimse? Onula gelmez benim yanıma. Tek gelir Irmak. Gülçin dayanamadı. Abla dediklerin teyze peki? İsimleriyle seslendiklerin? Ablalarım tamam mı dedi Ege. Ben onların yanında elinde büyüdüm. Onlar benden on beş yaş büyükler. Irmak evlenmek için sevgilisini buldu. Ama onu benden kimse alamaz. Hem aralarında beş yaş on diye düzeltti Demir. Tamam on dedi Ege. Bu arada babamı aramak istiyorum ben dedi Ege. Tamam yakışıklım! Berk gelince ona sorarım dedi Gülçin. Hayır gelse bile onda yoktur. Hem tam şu an Duru hastaneden kaçtı. Berk yani benim kocam! Bunu bilmiyor dedi Gülçin. Bilmiyor. Ufuk amcanın yanına gidecek değil mi annem dedi Ege. Evet, bunu annen için babana söyleme. Gülçin hanım sizde kocanızla konuşmayın. Görkem Duruyu çıkartmıştı. Kendi arabasına   


Kara İnci  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder