21 Ağustos 2014 Perşembe

HUZURLU BİR YAŞAM


239. Bölüm 



dedi Görkem. Ben biliyorum Ege babasına ve Demir'e ait dedi Duru. Ardından sustu. Görkem gerekirse Demir bir sene boyunca burada kalır. Değil mi dedi Duru? Evet, kalır kalmalı dedi Görkem. Bu sırada Demir Gülçin'in evinde Ege ile ilgileniyordu. Görkem Demir'i arıyorum dedi. Duru tamam dedi. Ardından Demir'i aradı Görkem. İki hafta! Yani bir hafta için dedi Duru. Bağırarak! Tamam, bir hafta burada olmayacak Duru. ''Ben ne olacağım'' diye sormaktan korkuyorum vallahi dedi Demir. Bir sene burada duracaksın dedi Duru! Bağırarak. Tamam kraliçem dedi Demir. Ardından telefonu kapattı. Annen gelmiyor. Ama Irmak gelir belki. Hem Kaan amcan burada demek ki Derin ablan Bora Cenk Su'da buradadır dedi Demir. Yaşasın dedi Ege. Ne zaman gideceğiz ya da ne zaman gelecekler dedi Ege. Demir Boralar buradadır. 



Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder