14 Şubat 2014 Cuma

HUZUR:''SEN''


Dur bekle! Belki kilitler, kendiliğinden açılır. Taktiklerim kazanır kim bilir. Nefes almak. Dar sokaklarda yürümek gibi benim için. Yani yapmasam da olur. Zaten yapamam o ayrı. Gel de beraber almayalım diyor bedenim. O da sıkılmış, beni sıkıştıran o zaten. Taktiklerim; ondan yani acı çekmeyi, ben mi istiyorum.’’Acı çekmeyi kim ister ki! Dündar sokak mı, demiştim ben? Ben düz yolda bile yürüyemiyorum. Kaldı ki; sokak, gül gülelim. Acıyor ama dün yaptığım işleme devam mı etsem? ‘’Sen dün ne yaptın’’diyen bir sürü ses var kafamda. ‘’Evet, sana söylediğim, taktiklerimi uyguladım desem.’’ Çoğul ekimi o hayır! Neden? Tekil canım, aşkım, bir tanem! İz çıkardım.Ne güzel değil mi? ‘’Kalıcı olursa, sen yandın sevgilim, desen ya.’’Bana, bir kere sevgilim de, ne olur?

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder