9 Şubat 2014 Pazar

Hüznü Beklerken


175. Bölüm 

Daha görmek benim hakkım 
Ben onun annesiyim vicdansız 
Annesiyim onu bir ihtimal 
Kuvvetli bir ihtimal sana 
Neden izin verdim ya da 
Neden yaptım bilmiyorum ben 
Zaten yarım idim tamam beni 
Neden tam haline getirdin 
Demeyeceğim tamam Olgun 
Yamaç bu kim krem Kerem 
Tamam biliyorum beynimin 
Bir bölümü bana savaş açtı 
Neden gülüyorsunuz susun 
Neden bunlar oluyor o ameliyatı 
Kabul etmiyorum neden o günü 
Yaşadım acaba ah Ayşe hepsi 
Senin yüzünden dedi ve sustu 
Susturuldu Olgun sakinleştirici 
İğne yapmıştı Yamaç ne diyor 
Ayşe kim hangi gün çabuk 
Anlatın dedi Gizem yarım saat 
Önce ameliyata girdi çocuklar 
Dedi bu sırada konuyu da 
Değiştirmiş oldu ve bu iyi bir 
Şey beklemek bazı kişileri 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder