12 Şubat 2014 Çarşamba

HÜZNÜ BEKLERKEN


178. Bölüm 

Bilmeli değil mi diye sordu 
Hayır diyemeyeceğim ama iki 
Gün sonra öğrense iyi olur 
Dedi Olgun geri dönme 
Olayından sonra evet dedi Doğa 
Yarın Ateş'i arar en kısa 
Zamanda kızımı getirmesini 
İsteyeceğim bence bunu Ufuk 
Bey hallediyordur şu anda 
Biliyorsun o da yarın gelecek 
Burada değildi Enes yarın 
Gelmesini istemiştir zaten 
Yunus hemen koptu 
Anlamıyorum bu Yunus'u bizim 
Kızlardan ne istiyor dedi Doğa 
Biliyor musun karakolda ve 
Evimde beni dövmekten beter 
Etti dedi Kerem gizem korunmalı 
Tabi bunu kimin yaptığı önemli 
Ve hangi sıfatla yaklaştığı dedi 
Yamaç burada Olgun ve ben 
Hariç ikiniz seven kişi olarak 
Ne kim bu bana bir açıkla 
Gruptan biri olduğunu 
Biliyordum Barış söyledi ama 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder