31 Ocak 2013 Perşembe

İlk Hikayem 2




  • 24. Bölüm 


Bir şey yokmuş bunu duyduğum iyi
Oldu yinede demeyi de unutmadı 
Size bir şey danışabilir miyim diye
Sordu en sonunda Yılmaz beyde evet
Dedi belki biliyorsunuzdur Aslı hasta 
Dedi Yılmaz da evet dedi dosyasında 
Okumuştum ne oldu yoksa kötü bir şey
Mi var dedi Onurda yok hayır ben sadece 
Sizden burada tanıdığınız Aslı'nın hastalığı
İle ilgilenen doktor var mı diyecektim dedi
Bildiğim kadarıyla var öyle bir doktor hemde 
Benim arkadaşım olur kendisi siz onunla 
Tanışmak mı istiyorsunuz ama neden sizin 
Yurdunuzda yok mu doktorunuz Onur hemen 
Var dedi ama sizin bulduğunuz doktorla da 
Konuşmak isterim hem fazladan bir görüşten 
Zarar gelmez değil mi dedi Yılmaz da evet dedi
O zaman ben size en yakın zamanda haber veririm
Dedi ve gitti Onurda içeri girdi ve Aslıya bir şey 
Yokmuş her şey yolundaymış dedi daha sonra Yıldız'ın

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder