1 Ocak 2013 Salı

İkinci Hikayem single love



  • 99. Bölüm


''Oylum söylediğin şey sana doğru geliyor olabilir! Ama
evet senden çekiniyorum herkesten çekiniyorum. Onun
içindir ki çıkmaz sokaklarda bekliyorum, şu üç saatin
geçmesini dedi!  Kendisini daha fazla sıkamayacağını
anladığı an? Tuttuğu tüm çığlıkları bıraktı!  Rahatlamak 
için yataktaki şeklini düzeltmek istedi, ama? Pek başarılı 
olamadan, yine çığlıklara boğuldu. Kaan'ın elini o an da 
bıraktı ve Kaan'a bakmaya başladı. ''Yardım ette, düzgün 
bir şekilde oturayım'' diye ama? Kaan anlamadı, bir an! Ama 
sonra yardım etti. Oylum bu sayede rahatlamıştı ama? 
Biliyordu ki, daha yarım saati vardı. Hemde ilk defa susamıştı 
Oylum. İlaçlarını içtikten sonra, ama? Hastanedeyken bu da 
normaldi ona göre, çünkü? İlaçları içmeden önce, istemişti suyu.
sonra da unutmuştu. Üç saat içinde hiç bir şey içemeyeceğini 
ama? Şimdi durum faklıydı, bu sefer üç saat içinde gerçekten 
susamıştı Oylum. Susup bunları düşünürken? Kaan'ın yanında 
olduğunu unutmuştu ki, Kaan dayanamayarak ne düşünüyorsun 
diye sordu? Oylum tamam senden de bir şey kaçmıyor ama? doğru
benim hatam, seni unutmuştum tuhaf prensim! Tamam susadım var 
mı'' dedi?  Kaan o an da gülmeye başladı, çünkü? Oylum ilk defa... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder