30 Ocak 2013 Çarşamba

İkinci Hikayem



  • 180. Bölüm


Engelle tamam mı çünkü az önce sen
Neredeysen o yatakta oturup ağlamış
Dedi Selim ardından devam etti böyle
Uzun ağlaması sakıncalı sonunda krize
Giriyor sende biliyorsun dedi Uğur'un
Olayında o ilacı kullanmasa belkide
Şimdi yanında olmayacaktı bunu
Kendisine söyleme dedi Selim ve artık
Telefonu kapatmak zorundayım hastam 
Geldi sonra ben sizi ararım yani seni dedi
Ve görüşmeyi sonlandırdı Kaan hemen 
Oylum'un yanına gitti Oylum ben acıktım 
Dedi hem Selim'in söylediği şeyi biran önce 
Uygulamak istiyorum ama bir şeyler yemeden 
Olmaz onlar evde bir şey var mı bana göre 
Kocacığım yoksa aç mı kaldım ben şimdi 
Dışarı çıkmakta istemiyorum evde oturmak 
Daha iyi benim açımdan dedi Kaan'a baktığında 
Kaan gülüyordu niye gülüyorsun kocacığım sen 
Söyle bana da bende güleyim dedi hemen ve 

Kara İnci 
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder