31 Ocak 2013 Perşembe

İkinci Hikayem




  • 184. Bölüm


Anlatacağını söyledi rahatladım şu
An çünkü olanları benim anlatacak
Gücüm yok Tuhaf prensim benim 
İstediğim oldu bir gün sana yeniden 
Tuhaf prensim diyeceğim dedim kendi
Kendime bunu da gerçekleştirdim artık
Ölsem de gam yemem hem arkadaşlarım
İle buluşurum fena mı dedi ve gülme ile 
Ağlama arasında kalakaldı sarhoş olmak
İşe yarıyormuş bak diyerek dalgada geçti
Çünkü az sonra bayılacağını biliyordu 
Kaan bir şey söylemedi Selim'in tavsiyesini
Uygulamak istedi ve sustu sadece Oylum'un
O masum halini seyretti tuhaf halimi demek
Gerekir yoksa diye aklından geçirdi Oylumu 
Yavaşça yatak odasına götürdü ve gözlerine 
Baktı kapalı olan gözlerine hemen evet bu 
Kadın benim karım oldu değil mi diye kendisine
Sordu cevabı belli olan bu soru onu aşka davet 
Ediyordu o da bu daveti geri çevirmedi ve tutkulu 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder