13 Nisan 2017 Perşembe

KALBİM EGEDE KALDI


00 07 Kısım


Zati kim olduğun önemli değildi. Var olan senle idare ederdik. Zarar vermesen yeterdi. Ama sen ne yaptın?


Kişiliğini karakteristik özelliklerini insan olduğunu unuttun! Bu soğukta: Ben buraya çıplak geldim de dur. Oh olsun sana!    

Akıl da var izanda mutluydum...

Ömrüm onlarla geçeceği sürece tabi ki! 


Aklımda deli sorular ama bu sorulara verecek kor bir yürek gerek! Evet cevabı başkası söyler ama? Yürek iki kişilik olacak kadar, metamorfoz yapamadı! 
Ne oldu da iki kişilik ortamlara geçtin? ''Günler olaysız geçmiyor'' desene... Olayda en az iki kişi ister değil mi? Vah vah kıyamam!
İmkanlar: Bana oku oku da başkalarına  yardım et dedi. Haklıdır okudum! Hayatın iki kişiyi kor gibi yaktığını gördüm! Aşkla sevgiyle tabi ki... Sonuçta bir hikayeyi iki hayat yazıyor. Haklılar 

Hayat tek kişiyle yaşanmaz yürek buna dayanmaz buz olur kor yürek olup bedenini karşındaki sevdanı yakması gerek... ElifEfruze_  ve suncakceyda bu konuda ustalar! Hayatın bir ruh üzerine kurulduğunu biliyorlar! Ardından o ruhun parçalarını arıyorlar kelimelerinde... Sağ olun, Metamorfoza basamak oldunuz...  

Gül SAVAŞ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder