20 Kasım 2013 Çarşamba

Suçsuzken Suçlu

18. ve 19. Bölüm 
Yanına geldi bir gün boyunca burada
Kalacaksın bende yanında tabi ki
Sesini alçaltarak konuşmaya başladı
Tılsım sen neden maskeli sin acaba
Dedi bu seni hiç ilgilendirmez doğruya
Kaçırılmak hatta deşilme olmadı bedenimde  
Değil mi evet pardon kusura bakmayın
Dedi ve sustu yalnızlığı ile dostluğuna
Geri döndü  hey bak kızma öyle gerekli nereden 
Bileyim senin beni polislere vermeyeceğini
Vermeyeceğim inan bana sen bana kapı
Açtın dedi ve tekrar sustu Tılsım ailemin
Beni sevip sevmediğini anlama kapısı
Sundun bana teşekkürler bana zarar
Verdiğinin için minnettarım sana dedi
Şaşkınım sen ne dedin bana bunlar
İçin teşekkür mü ettin hayır kimse bana
Teşekkür edemez anla bunu dedi ve
Bir dakika sana her şeyi yapabileceğimi
Söyledin az önce sen deli misin dedi
Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder