24 Kasım 2013 Pazar

Hüznü Beklerken


108. Bölüm

Elimden aldınız biz değil sen dedin bana
Zararı olur diye turşu bulmak gibi bir
Niyetim yoktu ama sen bana onuda
Yaptırdım yaptın mı yaptırdın mı Selim
Bey dedi Gizem tamam Derinden yardım
Almış olabilirim ne var Devrim kızdı mı
Hayır neden kızsın ben onun sırdaşıyım
Doktoruyum seninde olduğum gibi
Diyeceğim ama onu başkaları almış ne
Neden demeyeceğim çünkü ben Derin
İçin yeterim o da bana kızmasın Devrim
Ama neden olsun ki sen onun hayatını
Kurtardığım için beni seviyor kan
Kardeşiyiz şimdi ama hastalığını öğrendiği
Zaman boğazıma sarıldı haklı ama karısını
Elinden aldın sen onun gözünde dedi
Gizem o an  kapı açıldı hayır bunu
Yapamazsınız Gizem beni aldatamazsın
Olmaz olamaz böyle bir şey dedi Enes
Neyse ben Pınar'a söyleyeyim de

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder