22 Ekim 2013 Salı

Beşinci Hikayem


161. Bölüm

Onla birlikte dışarı çıktı şimdi ne yapacaktı
Bilmiyordu Ateş Serdar'a haber vermeli mi
Acaba hayır sakın haber verirsek Gizem
Çok üzülür şimdi aşağı inip uyuyalım sabah
Ben Kader'in yanına gidip kısa bir konuşma
Yapacağım yanlış hatırlamıyorsam Tunç
Kader'in yani Doğa'nın akrabalarını tanıyor
Onun için benim hatta bizimle değilde onlar
İle konuşur mu Gizem diye bir soracağım
Çünkü Gizem'in kafasında kurduğu şeyi iyi
Biliyorum ve o olursa bende aynısını yapma
Girişiminde bulunacağım dedi odalarına
Çıkarken Cesur kardeşim aynısını Sevda
Ve ben birbirimiz için yaparız sizi anlıyorum
Yani dedi Ateş ben saati kuruyorum 5:30
İçin dedi Cesur ve olur yurttan alışkınız
Yani sorun yok dedi ve uykuya daldı Cesur
İse karmaşık bir halde yarı uyku uymuştu
Çünkü tam kendini uykunun o ferahlatıcı
Dünyasına atacakken ya Gizem'e bir şey

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder