18 Ekim 2013 Cuma

Altıncı Hikayem


29. Bölüm

İstersen Mert bu arada Ogün bey burada mı onu 
Çağırır mısın buraya tamam ben yanında yokken rahat 
Edebilecek misin evet dedi Gizem hadi git beş dakika 
Sonra babası içeri girmişti Mert sen çık cihazı da kapat 
Dediğimi yap her an onun sesini dinleyemem lütfen 
Dedi Gizem Mert istediğini yaptı ve çıktı baba 
İnanmayacaksın kızın annesine benziyor şimdi 
Hatırladım 6 yaşındayken saçımı yakmıştım bu olayın 
Arkasından anneme kavuşacağımı düşünerek ama 
Hemen fark edilmiştim ardından gözümü koltukta 
Saçımın renginin değiştirmişlerdi aynı anneme 
Benzediğim için beni görmek istemedin değil mi 
Diye sordu Gizem sonrasında ne oldu da gelmek 
İstedin acaba merak ediyorum dedi Gizem bir 
Dakika o adam sendin duvarın arkasında her gece 
Konuştuğum kişi sendin susman dan anlaşıyor 
Onun için şimdi git kızın iyi ve hayatta merak etme 
Ama ne olur kendine dikkat et üç ay sonra ararım 
Seni merak etme dedi Gizem Ogün bey yavaşça 
Çıktı odadan evine gitti kızından ayrıldı Gizem 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder