4 Eylül 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


78. Bölüm

Kapat telefonu dedi yoksa ben kapatıyorum bak
Dediği an Ilgaz konuştu buraya gel demiyorum
Ama seninle konuşmak isteyen ve senden özür
Dilemek isteyen biri var hem Çağdaş hoca seni
Aradı ulaşamadı bir ara gelsen iyi olur diye
Sonlandırdı tamam onunla görüşürüm ama
Yanındaki beni rahat bıraksın tamam mı zaten
Yanına yaklaşamaz emir aldı büyük patrondan
Tehdidi almış ne diyorsun sen kim o hiç bir şey
Anlamıyorum tamam anladım hallederim ben onu
Hayatına devam etsin yeter beni rahat bıraksın
Sende onun yandaşlığından çık lütfen Ilgaz
Kapatmalıyım diyerek sonlandırdı telefonu hemen
İçeri geçti beklettiğim için üzgünüm ama okulda
İşler karışmış dedi yerine otururken tamam kızım
Sorun değil Zafer beylere akşam gitsek olur mu
Ne kadar hızlısın ama olur demekten başka sansım
Yok önce aileni gezdirmeyecek misin ya da öyle
Bir şey tamam asma suratını sadece şaka idi tabi ki
Olur zaten haberleri var bizi bekliyorlar ama şu anda

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder