6 Eylül 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


93. Bölüm

Bakın biliyorum size anlatmalıydım ama olmadı
İşte onun için benim ve sizin güvenliğiniz için
Daha fazla burada duramam merak etmeyin
Ben gidince size zarar vermeyecektir bundan
Eminim sorarsa beni sizde gittiğim yeri
Bilmiyorsunuz zaten bu kadar basit bir işti
Ben iyi olacağım Sevda size haber verir geldiği
Gün tamam mı daha sonra da Doğa gelecek
Zaten ama o da bilmeyecek bir kaç gün daha
Sonra Dolunay hanım benim iyi olduğuma
Güven'in bana zarar veremeyecek durumda
Olduğuna inandığı an Doğaya söyleyecek daha
Sonra o da yanıma gelecek tamam mı beni
Anladınız mı ya da arkamda mısınız diye sormak
Gerekir aile bireyleri hep birlikte başlarını evet
Anlamında salladılar ve o gün Kader yurtta kaldı
Güven'in adamları Kader hanımın hiç bir yerde
Olmadığını söylemişlerdi ama ailesinin evlerinde
Olduğunu söylemişlerdi tamam onu bulun nerede
Olursa olsun bunun onu ve yanıma getirin sizi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder