4 Nisan 2016 Pazartesi

PİNOKYO


10 01 Kısım

Vıcık vıcık, aşk böceği oldum. Tekrardan ama! Ben buna razıyım. Üzülünce onunda keyfini kaçırıyorum. Sahi keyifte somut değildir, soyuttur değil mi?Doğuştan rahat olan kişiler! Neden hakimiyet kimde, neyde diye sormazlar? Bilinmez ama! Onlardan da beklenmez. Galiba: girdik bir alamete gidiyoruz işte kıyamete diyen, kişilerde vardır. Ben onlara; 2012 aralığında, neler yaptıklarını sormak isterdim?  Sordum galiba! Fıstık gibi sözcüğü, soyutluktan çıkabilir anında. O isimle anılan bir yiyecek var, çünkü! Her neyse! Fıstık gibiydi hayatın, sanki? O zaman; zindan arıyorsun! Korunaklı kurtarıcı: neden derdim? Bir de peki, şimdi? Güzel armut koltuğuna; oku beni, dinle! Nedir bu? Okuyan kişi, her soyutluğa! Yapay oluşturulan şeyleri! ''Espri anlayışları genişmiş'' der, susarım. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder