14 Nisan 2016 Perşembe

PİNOKYO SOLO


23 05 Kısım

Mimik seni belli şekilde, bana dönüştürüyor bile! ''Cidden merak ettin şey bu mu'' diye sorayım? Kafam olgulardan uzaklaşsın. Kişilere dönsün, sana baksın yüzüm. Seni görsün. Son değil, ilkmiş gibi... Beklenmedik değil. Beklentisi sadece, yari olmayan! Allah'ına da sığınan bizleri, koruyan kurtaran birileri... Bir şekilde ayakta kalmamızı sağlayan, her neyse? ''Hangi şartlarda geleceğini nasıl bilecek'' demem! Dememi beklemen sakıncalıdır. Ama içimde hüzün var. Kavuşamamanın, yalnızlığın kırıklığı... Karadeniz'in hırçın bakışı; dalgaları, senden önce beni bulur! Yar: neden içimdeki fırtına bile, sana dönük bakış atıyor bilinmez! Ama şefkate ihtiyaç duyuyorum! Duyurdum eksikliği, olaylara! Korkmuyorum, kurtulacak beklenmedik bir şey kalmadı! Yemin'le Emin hayatımı ellerine aldıkları gibi?

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder