8 Nisan 2016 Cuma

PİNOKYO


15 03 Kısım

Dünya; her varlığa armağan, sadece sana değil yani! Yada ellerimde olsa? Bu gerçek için; adım atar mıydım diye, düşünme? Ya da aptal olma, abdal olmayı dile. Dinle, uğraşman gerek. Ne olursa olsun? Günü bile, bitirmek zor ki! Düşüncen inci ve yazıların olsun, yalnızca! İşte: orada yanılırsın! Yapayın; dayanamadım sana bir çok şey hazırladım dediği? Statü yükseltmek için, uğraş gerek. Kayra; söylenen, iyilik verilen, bir lütufmuş... Yeni öğrendim! Öğrenmek için, şehirden şehre gezmek gerekmezmiş! Ama iyi bir tartışma açıklamasıydı? Konferans, iyi bir kavram bulmuştu. Çok gezen, yok. Okuyan; bilen, her şekilde bilir insanlar. Sabah güne; merhaba de! Öğrenmek için; günaydın desin, sana güneş. Toplantı var, sanki her şeyde? İnsanlığa karşı; tek tek gelin, bize olur mu? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder