2 Nisan 2016 Cumartesi

PİNOKYO SOLO


7 02 Kısım

Dedim bile, ama! ''Mazi yaraları kapatılmaz'' dedikleri! Yazılan okunan şarkılar gibi, yeni olaylarla unutulacak şekle getireceğiz! İnan buna... Tabi önce? Bunu yazan kişi; anlamalı, bilmeli, istemeli de nerede?Şimdi daha iyi gördüm, duydum! Sevgili ruhum, beni buldu! Sevdi. İlişki duyguları, daha iyi anlar. İnsan oğlu haklı olarak! Örselenmiş her ne varsa, açığa çıkacaktır? Kardelen çiçeği gibi... İnsan oğlu ömrü boyunca. Karsıdan gelen; kişi, nesneye, olguya göstereceği yenilik! Taşıyan, destek aldığı ne olursa? Kişi hayır yada şerri kabul görür mü? Bilinmez! Ne var be, bunda! ''Kişiliğinin taşları kırıldığı kadar, yerine konacak'' diyor bir yanım. Yanlış değildir, bu. Yalan dünyaya karşı, diğer alem. ''Gerçek dünyaya kadar dayan, ben varım yanında'' diyor yarim.  Haklısın be, adam! desteğim de sensin, soluğumu da kesecek olanda! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder