4 Nisan 2016 Pazartesi

PİNOKYO SOLO


9 02 Kısım

Merhaba: tanışmadık ben derse! Ne yaparsın acaba? Sen ölmek istiyordun, ne oldu? Ya da bağırıyordun oldu, kişi? Ben: gidiyorum diyebilirsin, ama! Sen bana yardım ettin! Şimdi: ben teşekkür edeyim bırak da, diyebilir. Haklıdır! Sende biliyorsun...Geçen haftalarda sende, büyük bir yıkım yaşamış olabilirsin. Kendi belalarını atmak için: tamam diyebilirsin. Zaten: senin, ne yaptığına bakayım derken? Ayağımı taşa çarptım. Biraz dinlenmeliyim. Yani, benimle işin buraya kadar! ''Kendimle ilgilenmeliyim'' diyenlerden ol bir kezde. O an içinde, boran esiyordur belki! Nereden bile bileceksin? Hayat seni; uyguladığı maçta, bir sıfır yenmeden önce! Sevine! Sevdiğine git, doğum günün dür. Belki o gün unutmuşsundur, kim bilir? Bir telefon gelmeden uzaklaş oradan. Sevdiğine koş. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder