15 Şubat 2016 Pazartesi

PALYAÇO


1.1. Kısım

Ben böyleyim, her şey... Sus söyleme, içine at. Deli sıfatı; ye. yerine saçmala. ''Bütünlüğünü koru'' diyorum, fena mı ediyorum? Bilinmeyen diyarlar: rutin ya da monoton dediğin, olayların içinde saklı. Seçimlerin ki? Onlar seni sen yapan, şeyleri oluşturur. Şeker tatlı gibi, her şey arasını bulurlar. Yani tuhaftır yaşam, yaşatmak. Onun için, dayan. Masalı yaşa, hayal et ileri gidebileceğini... Başta saçmaladım, ama? Ben senim, sende ben. Ruhumuz anca, birbirimizde durgunlaşır! Kalbim senin için, atıyor. Gönlüm koşuyor. ''Sonun yerine, sen diye! Aşk kısa sürer'' derler! Sana ne desem, anlamsızlaşır? Gözlerin yeter. Bütünlüğüm içindir her şeyin. İyi olalım! Aşkı sevgiye duygusallaşma yaparız. Bütünlüğümüzü orada da koruruz, el ele... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder