20 Ekim 2014 Pazartesi

RIHTIMDAKİ DAMLALAR


6. ... 10. Kısımlar 

Gitmeliyim, gitmeliyim belki! Bilmiyorum. Yada kalmalıyım? Sadece kalbini ısıtmak. Kalbimi ısıtmak. Ardından belkide sadece üşümemek için.... Unutmak. Ne zaman bu kadar zor olmuştu? Adım, adım kendi sonumuza gidiyoruz. Kendimizden bir parça bırakarak. Sonuçta rıhtım kişi ile son karşılaştığın yer olabilir.Kendine damla damla ayıra bilirsin. Hangi mevsim? Hangi ayda? Ben o yılları ne zaman bu kadar hatırlar oldum? Nasıl bu kadar zor olabilirdi? Nasıl bu kadar canımı yakardı?Unutamamak. Kaç kere istedim unutmayı. Sonsuza kadar hatırlamamayı. Ama olmadı her zaman. Her gittiğim yere benimle geldi yıllar... İmkansızı istiyorum.Affedemez kalbim. Damlalar hızlanır. Anılar hatırlanır. ''Neden'' der beden? Neden şimdi? Neden damlalar da acır? Acıtma! Eylemi duyguya döndürme. Cesur davran.

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder