22 Mart 2014 Cumartesi

UZAKLARA GİTME #2 Melt My Heart to Stone


  • 50. Kısım 


Her şeyde kırmızı, seni izliyor. Zaten yakıyor. Seni bu olaydan, Durumdan! Sonra senin çabalamana gerek yok. Sen zaten ölüyorsun. Yavaş yavaşta, olsa günün getirilerinin, tadını çıkart. Bari yeni bir sayfa aç. Kendin olmasa da, çevren için, duyguların için elli milyon için. Yazıların için birileri şu saatte seni düşünüyor. Espri yaptım. Neşelenmeliyim gülmeli, üzmemeliyim, insanları değil mi? Ki; Onlar beni düşünüyor. Benim için uğraşıyorlar. Bende onlara, Bir şeyler vermeliyim. Yapmalıyım. Geçmişi düşünmeden, geleceğe bakarak, Alışmalıyım! Artık bir ümidim olmalı, Umudum yok,ama ümidim olmalı.Keşke dememeli,alışmalıyım! Hayatıma, kaderime, değil mi? 
Tonguç sana bakmamı söyledi! Sen iyi misin kızım demişti Zırh?. Evet biraz içine doğu kaçmış, o kadar diyebilmişti Uzay Zırh'a! Onun kadar kendisi de, Tılsım'ı önemsiyordu sonuçta... 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder