22 Ocak 2014 Çarşamba

SÖYLEŞİ 2

1) başkaların sorunlarını çözmede bu kadar yardımcı olmayı nasıl başarıyorsun?
tahminimce insan kendi sorununu çözmektense başkalarının sorununu çözmek ister terziyim ben galiba başarıyor muyum bilmem ama

yok yok gayet iyi başarıyorsun peki seni en çok ne mutlu eder?
bir gülümseme de yeter mutlu olmak için senin gülümsemen mesela

peki, aşk nedir sence?
bir çok anlamı var ama benim için ailedir aşk

ah, çok hoş^^

3 dilek hakkın olsaydı ne olurdu?
durumumdan kurtulmak ailemin yanında olmak Sizin tabi mutlu ve huzurlu olmak
1) 
gecenin bi yarisi uyandin ve tekrar uyuyamiyorsun. naparsin?
ne uyuyacağım be okan var mesut var gece gece filmler var 
2) 
Şu an okuduğunuz kitap?
çocukluğum maksim gorgi
3) Bir insandan aşırı nefret etmek psikolojik bir sorun mudur sence?
yok be ne sorunu adamı keserim rahat ederim 
4) aşk mı para mı?
para aşkı getirir zaten 
5) beni seviyon mu la 
ÜÇÜZÜM dedim ya lan 
6) 
şu an haddinden çok nefret ettiğin biri var mı?
yok ama orta şekerli takılıyorum 
7) 
Sevmek mi sevilmek mi?
sevilmek sevmeyi de getirir zaten beni sevmeyen ölsün zaten 
8) 
anılardan kaçmak neden bu kadar zor?
beyinin hatıra bölümüne sormalı deli her gün işi yok ya ondan 
9) 
Sinirini en çok ne zıplatır?
patavatsız insanlar 
10) ilk görüşte aşka inanıyor musun?
evet hava yağmurlu ise tabi 
11) 
Hiç, birine Seni seviyorum dedin mi?
çok seni seviyorum üçüzüm 
12) 
Sevdiğin kişi yanında ağlarsa naparsın?
koynuma alır teselli ederim o uyuyunca onu üzen kişiyi bulur öldürürüm 
13) 
İzlemekten asla sıkılmayacağın film?
alacakaranlık
14) 
Hangi huyunu sevmezsin??
mazoşistliğimi
15) 
sevgilin nasıl biri olsun isterdin?
kara kuru biri olsun beni sevsin yeter lan
16) gelecek 10 yıl içinde yapmak istediklerin neler?
durumumu düzelmek seni yanıma almak kızılaya gitmek mutlu huzurlu birde kitaplı olduk mu yeter bize
17) özel bir yeteneğin olsa ne olmasınını isterdin?
şifacı
18) senin için çok ayrı yeri olan 5 kişi?
editörlerim
19) evcil hayvanın var mı?
yok
20) ölmeden önce söyleceğin son sözün ne olurdu?
seni öldüreceğim üçüz


Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder