22 Ağustos 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem



  • 40. Bölüm


Bak senin adını koydum bile endişeli prens
Dedi ve güldü Kader daha sonra evin kapı
Zilini çaldılar Kemal sonunda geldiniz
Çocuklar dedi ağabey ya çok olmadı ama
Zaten ben amaları zatenleri anlamam kızım
Hüzün hanım beklenecek dediği zaman o
Sofradan bir lokma alınmıyor biliyorsun
Ama geç geliyorsun nasıl oluyor bu iş ben
Burada saatleri sayayım koltukta dediği
An tamam bak biz oturduk seni bekliyoruz
Dedi Kemal şaşırmadı konuşmaya daldığında
Böyle olurdu hep neyse dedi ve oturdu başladı
Yemeğe daha sonra yemek bitmişti hadi ama
Birazdan gideceğiz biz hazırlanmana sonra
Devam et bak sana davetiye yollamam bak
Dedi Kader Kemal ne neler oluyor salonda
Küçük cadı dedi hiç sadece evleniyorum da
O kadar yani dedi ve Kemal'in odasını önünden
Uzaklaştı şaşırdı ama umurumda değil ben
Yapmak istiyorum sizde izin verdiniz hem hemen

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder