29 Temmuz 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 271. Bölüm


İle görüşmek için yoğun bakım ünitesinden
Çıktılar Yunus gelir misin bizimle dediler
Yunus'ta çantasını aldığı gibi Emine hanımın
Odasına geçtiler ne istiyor hanım efendi
Dedi Yunus notlarını dedi Mert tamam
Bilgisayarımda vardı dur halledelim dedi
Tarık sende git telefonunu getir şu kızın
Dedi Mert tamam hemen gidiyorum dedi
Ve odadan çıktı hemen annesinin yanına gitti
Anne ceketim nerede dedi Tarık burada oğlum
Ne oldu telaşlı bir halin var dedi Gül hanım
Anne bir şey sorma tamam hadi ben gidiyorum
Dedi ve oradan uzaklaştı odaya geri döndü on
Beş dakika içinde tamam mı halletiniz mi dedi
Evet dedi Yunus hadi ver de birleştireyim dedi
Ve yarım saat içinde birleştirmişti her şeyi bize
Neden söylemedin buraya gelip de ameliyat
Olmadan önce intihar etmeye çalıştığını dedi
Kızgınlıkla ve buradaki şey ne demek ne oldu
O gece ben gittikten sonra dedi ve anlat çabuk

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder