28 Haziran 2013 Cuma

Dördüncü Hikayem



176. Bölüm

Buldu kanlı bir gömlek senden kurtulmak
İçin çok uğraştım yakacağım seni bana
Hiç iyi şeyler vermedin sahibine de ama
Önce kocamın burada yanımda olması
Gerek dedi hemen Tarık'ı aradı ne
Yapmak istediğini anlattı ama yanında
Olması gerektiği için korktuğunu ve
Hemen yanıma gelir misin diye sordu
Yarım saat sonra evin önündeydi on
Dakika sonrada odanın önündeydi tatlı
Şey ben geldim aç kapıyı dedi tamam
Dedi Dolunay hemen kapıyı açtı ne
Yapacağım şimdi küvetten korkuyorum
Sen yap dedi ve Tarık'ın eline verdi
Gömleği bende seni izleyeyim olur mu
Dedi Tarık'ta tamam hayatım dedi on
Beş dakika sonra geride hiç bir şey
Kalmadı kendisinden başka teşekkür
Ederim kocacığım dedi Çağrı seni de
Aradı mı önce beni aradı sonra benden

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder