30 Kasım 2015 Pazartesi

SÜSEN'İN YAŞLARI


10 01. Kısmın Devamı


Kıskançlık her şeye karşı olduğu kadar, hemcinslerine karşı ruhunu ikizini korumanı gerektirir.   İşte, hayat burada gizli! Garlar, ortamlar değişse de? Tren orada durmayabilir, sevdiğini seçebilir. Tren olup, hayatını yaşayacaksın!  Mutluluk ve kıskançlıkla dönüşeceksin! Her şeye inat, değişmedim hayat... Kaderimin formunu doldurdum. Sevgiye aşka yelken astım. Hayat bu işte; yaşamı güneşi sayesinde seversin. Bir gün yine güneş, maviliği bana getirirse? O mavilik deniz olsun! Uçsuz bucaksız olarak, seni bama geri getirir mi? Bilinmez ama! Neden beni durumlarla baş başa bıraktın? Bilinmez ancak! Geçmiş beni geleceğe iyileştirir belki? Beni bırakırsan; aydınlık olarak, denizin bana getirdiği yakamozu kullanırım. Yalnız kalırım! Geceyi hedeflerim arasına alırım. Bir gecede, seni gözlüyorum belki!

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder