9 Şubat 2015 Pazartesi

BEN BURAYA ÇIPLAK GELDİM


6. ... 10. Kısımlar

Yerime sadece bir saniye geçilmesini... Ne de olsa, rüyalar bile saniyelerle devam eder. Dönüşüm başlangıcın ta kendisidir. Kapıların ilkidir! Ruhun dayanmalı, yaralara alışık nasıl olsa?Ama enstrüman kırık! Çok darıldım ben,çok kan,çok aldırdım,kandırıldım.. Değişmeye zorladığım an bıraktım! Hakkım olanı istiyorum! Saygı duyulmayı değil, ama empati mi istiyorum?Ben de biliyorum açıkçası yeniden sevmeyi, ama şöyle anlatayım. Sahne tamam, şef tamam, seyirciler tamam, şarkılar tamam,ses tamam,notalarda ezberde.O zaman; gerçeğiniz beni sarsa da, hayali isimler vererek? Sizi haklı çıkartmaya çalışıyorum! Yani siz; bana hayalin ne demek olduğunu? Acı bir gerçek olarak öğrettiniz.O zaman; gerçeğiniz beni sarsa da, hayali isimler vererek? Sizi haklı çıkartmaya çalışıyorum! Yani siz; bana hayalin ne demek olduğunu? Acı bir gerçek olarak öğrettiniz.  Ben de biliyorum açıkçası yeniden sevmeyi, ama şöyle anlatayım.

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder