14 Şubat 2015 Cumartesi

BEN BURAYA ÇIPLAK GELDİM


31. ... 35. Kısımlar

Karar veremez, bazen... Verilen kararları bozmaya çalışır, sende öylece durup izlersin. İzin almak, önemlidir. Ama olay seni; fiziksel ruhsal olarak etkiliyorsa, kişileri umursamamak gerek.Beş dakikada bile katlanır, gün unutulur bir şekilde! Delilik bireylerin; bir kişilik değil, iki üç kişiliğe bölünmesidir. Çıplaklık örtülür gelinir bir şekilde. İçindeki ruhu bulmana yardım eder. O sıfır kadar, etkisizdir bazen.İntihar; kimden intikam almanı sağlar da, sen istersin onu? Hayatta yenilmenin kolay yolu, karşındaki bireylerin 1-0 öne geçmesi demek! Hızlı yazmak gibi, bir deliliğe giriştim. Hayat bazen; çıplaklığını örtmek için, hızlı yaşanır.Onlarda kaçtı her bir anlamı bulmak için... Hayat bazen; hayal edilerek sürekliliğine devam eder. Karakterler bunları hayal ettirdi bana yazarlara hayallere teşekkürler..Kaçmak istediği noktalar vardır bireylerin. Kimileri kendini bulmak için kaçar, kimileri bir şeyin uğruna kaçırılır. Hem mecazi olarak, hem gerçek anlamda... Hayat; yaşanmak anlamak, bulunmak içindir sonuçta.

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder